Sunday 22 January 2012

Ada apa dengan hati?

Assalamualaikum,

Haaaa, hati? Ada pa dengan hati?! Kadang aku rasa ni hati kering jugakan.HAHA, tapi hati aku lembut sangat, sebenarnya lembik. Sebab aku ni mudah touching. Ingat aku nak sangat ke sikit-sikit touching. Aku pun taknak juga. Aku tengah mencuba sedaya upaya untuk keraskan hati aku. Aku nak simenkan hati aku boleh tak? Ngehngehngeh. Seminggu ni aku asyik sakit je, demam urat, demam sendi, demam panas, batuk teruk, selsema, asthma and etc. Errrr, banyaknya penyakit aku ni. Nanti adalah yang bisik-bisik manja kat aku suruh makan ubatkan. Siapa? Tu haaa yang tengah baca entri ni. Heeeeeeee.
Banyaknya peritkan? Nak buek acano laoie? HAHA, sekarang ni matlamat aku nak belajar loghat loghat negeri-negeri kat Malaysia ni. Aku tengah belajaq loghat utara, loghat Kelantan. Haaa, terkeluaq dah loghat utara ceq. HAHA. Loghat Negeri Sembilan? Itu den tahu dah, sobabnya den ado adik berodik angkat mengangkat kek sano haa. HAHA,

Bestkan dapat merantau? InsyaAllah, nanti kalau aku dah berjaya dalam bidang yang ceburi, aku akan luangkan masa untuk merantau. Paris Paris Paris Paris Paris. Kenapa Paris? Sukoti ceq laaa. Hehehe.
Haaa, sambung balik kisah hati tadi. Hm, hati aku ni bercelaru sangat. Aku pun tak tahu apa hati aku duk buat. Kadang tu aku rasa macam ada orang tengah bagi harapan dekat aku, tapi palsu. Biaq pi laa. Aku dah malas nak fikir lagi soal hati ni. Kalau ada yang betul-betul bagi harapan dan bukan palsu, insyaAllah akan aku pertimbangkan. HAHA, bercinta lepas nikah lebih indah nikmatnya bukan? : )

Maka dengan ini biarlah hati aku ini. Mu jange mace mace eh. HAHA, betul ke aku kecek kelate tu? Hewhewhew, takpalah kita belajar slow-slow okay. Wahai hati kuatkanlah peribadimu, semoga kau tidak mudah ternoda dengan hasutan hati-hati yang busuk diluar sana.

Gigit Jari <3

No comments:

Post a Comment